2009. február 10., kedd

még ilyent, én is szókimondó vagyok, meg ilyenek, de kikére magamnak, hogy ostoba lennék, mert itt a faluba én vagyok a legokosabb, meg legszebb. És már blogger is vagyok, és lehet, hogy kezdő, de baró dolog, meg én ide úgy akarnám, hogy a legbelsőb érzéseimet osszam meg és szeretném ha pozítív dolgokat is kapnám visszajelzésnek. Meg nincs munkám és sok a szabadidőm, mert nem vettek fel a pábba. A barátnőim meg azt mondják hogy fel a fejjel és ha kisüt a nap üdébb leszek, nem ilyen szomorú, és igenis vagány vagyok, hogy kimerem magamból írni a legbelsőbb gondolataimat. És fogom is folytatni, nem tántoríthat el senki ettől az elhatározásomtól. Szóval kedves barátaim, és leendő barátaim, meg olvasóim kérlek benneteket bisztassatok és folytatom!puszika

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nem az a baj, hogy kiírod magadból azt, amit gondolsz, hanem, hogy azt hogyan írod/csinálod...
Írni pedig még most sem tudsz helyesen...(Lehet, hogy én sem vagyok mindig olyan hű, de helyes író bajnok, de az alapokat azért tudni kéne.. Ennyire nem tudni, pedig szégyen...)
Az, hogy így beszélsz, hogy: "baró dolog, pöpec" és társai, ez egyáltalán nem menő, sőt...
Mellesleg ilyen szavak nincsenek... -.-
Ha, pedig Te vagy a faluban a legokosabb, akkor vajon milyen lehet a leghülyébb?
Nem bántani akarlak, de szerintem, ha blogot írsz, elvárható tőled az, hogy a "hogy" előtt vesszőt tegyél, vagy pl. azt, hogy "mondja" ne "mongya"-ként írd le..
A blog nem azért van, hogy ennyire sztárold magad...
Egyébként szerintem faker vagy...