2009. február 5., csütörtök

kedves olvasóim nagyon lemaradtam az írással, mert kifogytam a szavaimból, sok-sok blogot olvasok ám, és gyűjtöm a tapikat ..most nagyon remélem nyerek vmi klasszot, mert az egyik csaj blogját nézem minden nap és megígérte hogy sorsol majd és tudom én nyerek, mert ééédipofa vagyok

és különben is ilyen j csaj mint éne mindig nyerő, mert asziszem tuti a szövegem és baróállati a dumám

meg különben is van sütnivalóm, és az nem rántotthal ám ez amolyan poénka volt:)))

azt gondolom hogy az élet szép az ég kék és minden sikerül, mert optimiskának kell lenni (hopcska mégegy poén-optimiska) meg édesanya is mindig mongya ezt hogy szép az élet meg ilyenek és én nagyon szeretem édesanyát meg szeretem a szép ruhákat, meg a jó pöpec verdákat a zsíír csávókat

1 megjegyzés:

Névtelen írta...

Oké, hogy hülye vagy, mint a seggem, de a helyesírást megtanítják első-második osztályban...